Cevap Gönder  

Yeni Üye
Yeni Üye
 
Yaş: 25
Kayıt: 09.07.2012
Mesajlar: 1
Şehir: ankara
turkey.gif
 baştan yarat
 Pts 09 Tem, 2012 22:36
Alıntıyla Cevap GönderSayfa SonuBaşa dön

Az önce tartıya çıktım ve karşımda 68.6 yı görünce bu işe dur demenin zamanının geldiğini anladım. daha bir yıl özce 61 kiloydum. Aslında bütün bu kilolarımı ilk okulda almaya başladım. daha henüz 4. sınıfı bitirmiştim ve atletizm takımındaydım. bende ona güvenerek bütün yazımı yiyeceklerle geçirdim sonuç olarak o yaz 8 kilo aldım. sonra atletizmi de bırakınca bu halime gelmiş bulunmaktayım malum orta okul döneminde ergenlik falan derken 5 yılda 30 kiloyu almış bulunmaktaym. her yerimde çatlaklar oluşmaya başlayınca kafama dank etti. neyse şu an 68 kilodaym ve zayıflamakta kararlıyım. ayrıca sadece zayıflamak degil kendimide değiştirmek istiyorum her açıdan. bakımlı olmak kötü bir durum değildir heralde. Smile yarınki yemek menümü şimdiden hazırladım. ve sizlerlede paylaşmak istiyorum. tabi benimle birlikte zayıflamak isteyen üyeler olursa da çok mutlu olurum. neyse artık yazıyorum.

KAHVALTI:
- yulaf ezmesi (4 yemek kaşığı)
- yoğurt (bir kase)
- söğüş (domates-salatalık)
- yesil çay

ARA:
-bir meyve yada yoğurt

ÖĞLEN: ( yemeğe başlamadan önce 1 çay bardağı süt)
-çorba (Mercimek)
- yoğurt (1 kase)
- karpuz

ARA:
-bitki çayı

AKŞAM:
- sebze yemeği (3 yemek kaşığı)
- tavuk eti (200 gr)
- yoğurt (1 kase )
- karpuz


  « Önceki başlıkArkadaşına Haber VerBu konuya bakan kullanıcıları listeleDosya olarak kaydetPrintable versionSonraki başlık »

   

Bu konuya bakanlar:0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 0 Misafir

Çevrimiçi olanlar: Yok

 Forum Seçin:   

Telif Hakkı CC, Diyet Kardeşliği. Bazı Hakları Saklıdır.
Telif Hakkı © 2006, 2020. Diyet Kardeşliği orijinal fikri Elif Sami'ye aittir.