Cevap Gönder  

Aktif Üye
Aktif Üye
 
Yaş: 30
Kayıt: 16.08.2010
Mesajlar: 907
Şehir: ankara
turkey.gif
 Elma diyeti ile 10 kglık bir yolculuk
 Cum 06 Tem, 2012 00:13
Alıntıyla Cevap GönderSayfa SonuBaşa dön

o kadar çabaya rağmen 2 senedir hala istediğim kiloda değilim. uğraştım 60 kga kadar indim ve 5 kilo kalmışken artık bıkkınlığında verdiği birşey ile 5 kilo aldım şuan 65 kiloyum. bu gün aynaya baktığımda noluyo dedim kendime. üzüldüm ağkadım ve benim kilo vermeme en çok yardım eden 2 şeyi birleştirdim. 1.si elma diyeti 2.si ise bu siteşimdi 10 kglık bir yolculuk var önümde ben ki 25 kg vermiş bi insanım her ne kadar bunun 5ini geri almış olsam da bilmem teselli mi dersiniz bilmem güç mü zararın neresinden dönersem kar diyerek yine koyuldum yola. şimdi her gün burdayım elma diyetimle buraya rapor vermeye hazırım. hayırlı olsun.

06.07.2012
CUMA

_________________
Image

Aktif Üye
Aktif Üye
 
Yaş: 30
Kayıt: 16.08.2010
Mesajlar: 907
Şehir: ankara
turkey.gif
 (Başlık yok)
 Cum 06 Tem, 2012 14:19
Alıntıyla Cevap GönderSayfa SonuBaşa dön

diyetimin ilk günü başım ağrıyo ama sabretmeye devam ediyorum bu ilk gün olduğu için böyle biliyorum. Şimdilik iyi gidiyo sadece midem çok kazındı ve 2 kaşık pilav yedim onun dışında herşey güzel gidiyo Smile

_________________
Image

Aktif Üye
Aktif Üye
 
Yaş: 30
Kayıt: 16.08.2010
Mesajlar: 907
Şehir: ankara
turkey.gif
 (Başlık yok)
 Cum 06 Tem, 2012 22:57
Alıntıyla Cevap GönderSayfa SonuBaşa dön

evet dayanamadım diyetimi bozdum ama tuttum kendimi sadece elma diyetini bozdum normal diyetimi bozmadım yani:) 2 lt su içtim. Yarın bu günden daha iyi olcak. Smile

_________________
Image

Yeni Üye
Yeni Üye
 
Yaş: 31
Kayıt: 14.01.2013
Mesajlar: 1
Şehir: new york
uk.gif
 (Başlık yok)
 Pts 14 Oca, 2013 12:35
Alıntıyla Cevap GönderSayfa SonuBaşa dön

nice post dear...............
thanks


Yeni Üye
Yeni Üye
 
Yaş: 39
Kayıt: 17.03.2013
Mesajlar: 1
Şehir: İzmir
turkey.gif
 (Başlık yok)
 Pzr 17 Mar, 2013 18:05
Alıntıyla Cevap GönderSayfa SonuBaşa dön

bende 25 kilo vermek istiyorum Sad nasıl ve ne kadar sürede başardınız? Rolling Eyes


  « Önceki başlıkArkadaşına Haber VerBu konuya bakan kullanıcıları listeleDosya olarak kaydetPrintable versionSonraki başlık »

   

Bu konuya bakanlar:0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 0 Misafir

Çevrimiçi olanlar: Yok

 Forum Seçin:   

Telif Hakkı CC, Diyet Kardeşliği. Bazı Hakları Saklıdır.
Telif Hakkı © 2006, 2020. Diyet Kardeşliği orijinal fikri Elif Sami'ye aittir.